#systemdateshort#                                      

פורטל זכרון יעקב והסביבה  

צור קשר דף הבית אינדקס עסקים בלוגים מקצועיים כדאי לדעת ילדים ונוער אוכל וסטייל תרבות ואומנות גוף ונפש בילוי ותיירות  נדלן וסביבה

הרשמה לניוזלטר  |  הוספת עסק לאינדקס העסקים בחינם

 
כדאי לדעת
ניהול עסק בעידן המודרני
צביה אדר, iquery - 30/11/2011

שלוש עובדות ידועות לכל בעל עסק מתחיל.
עובדה 1: קל יותר לשמור על לקוח קיים מלהשיג לקוח חדש.
עובדה 2: רבים מבעלי העסקים הקטנים מתעדים את הקשר עם הלקוח באמצעות גיליונות אלקטרוניים או ניירת.
עובדה 3: 96% מהעסקים נסגרים תוך 5 שנים.


מערכת ניהול ממוחשבת, עשויה להיות הפריט הקטן שיציל את העסק שלך מלהיצטרף לסטטיסטיקה האמורה לעיל.

ניהול עסק בעידן המודרניאיתי אדר, מנכ"ל IQUERY בהרצאה

לפני מספר שבועות הגעתי לעסק איתו נקבעה פגישה לשם השמת מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM).
כבר בכניסה שמעתי הוראות נזרקות בקול רם, ובנקל ניתן היה לזהות את השולחן עמוס הדפים, במחשב פתוח אקסל עם עשרה או יותר גיליונות, המנהל נראה טרוד כי כולם, עובדים ולקוחות פונים אליו והאווירה לחוצה.


הפגישה עם המנהל לוותה בהפרעות רבות מצד העובדים שביקשו את הנחייתו, ובלקוחות שהייתה להם "רק שאלה". אני הגעתי כדי שהתרחיש הזה יהפך לנחלת העבר, כי אפשר לנהל עסק גם אחרת.

 

מערכת CRM לעסק קטן
כולנו נעזרים במחשב כל הזמן לצרכי עבודה.

האם מישהו יכול לדמיין את העסק שלו פועל ללא גליונות אקסל או וורד?! תוכנות אלה ואחרות נוצרו במטרה לייעל את תהליך העבודה.
מערכת ניהול, היא כלי שימושי ואלמנטרי, המרכז בתוכו את כלל הנתונים של העסק, ומסייע בו זמנית הן לשימור לקוחות, למעקב, למידע על ספקים, דו"חות ועוד.

 

באמצעות תוכנה פשוטה יכול בעל העסק לקבל תמונה אמיתית ומדוייקת בזמן אמת על כל הרבדים השונים המרכיבים את העסק שלו ואת הלקוחות שלו.
אנחנו מקפידים על עיצוב מדוייק לכל עסק ועסק לפי צרכיו, כך אנחנו מייעלים באופן ניכר את תהליך העבודה בעסק.

 

אז מה זה בעצם  CRM?

CRM  היא מערכת לניהול הקשר עם הלקוח, להלן אוסף מתפקודיה:
• תיעוד ואיתור סיכומי שיחות.
•  קביעת זמני שיחות מעקב (Follow up).
•  אזכור תאריכים משמעותיים ללקוח (ימי הולדת, נישואין וכיו"ב).
•  איתור מוצרים ושירותים אותם רכש או התעניין.
•  רישום ואיתור קריאות שירות.
•  תיעוד הסכמי התקשרות עם הלקוח.
•  איסוף משובי שביעות רצון.
• דו"חות ניהוליים תומכי החלטה עבור המנהל\ים בעסק.

 

מערכת מידע CRM מסייעת בעיצוב תהליכי העבודה והופכת את העסק למכונת ייצור רווח יעילה עם שיגרה ברורה ומוכנות למקרים ותגובות מול הלקוחות ולשימור שביעות רצונם.

 

תוצאות השימוש במערכת:

תהליך עבודה נכון ושימוש במערכת CRM עם מודעות שירותית, תביא ל:
• מניעת איבוד מכירות.
•  שימור נאמנות הלקוח ותימנע עזיבה למתחרים.
•  נטילת היוזמה והשליטה על מערכת היחסים עם הלקוח.
•  ביזור סמכויות ותפקידים בין העובדים והמנהלים ופינוי זמן המנהל לניהול, במקום תפעול.
•  תעביר הרגשה ללקוח שהעסק מטפל בו כראוי.
•  תמצב תדמית שירותית לעסק.

שימוש במערכת הניהול המותאמת אישית, תביא:
• תיעוד מעקב ושליטה בעסק או הארגון
•  חיסכון בזמן בביצוע תהליכים
•  חיסכון בניירת ובאחסון פיזי
•  תהליך קבלת ההחלטות מבוסס ידע במקום רגש
•  שיפור התדמית הארגונית של העסק

 

 

הכותבת: צביה אדר, סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות iQuery  .
ספקית טכנולוגיית מידע, פיתוח תוכנה ומתן פתרונות טכנולוגיים לארגונים ועסקים.


לבדיקה כיצד נוכל לסייע ולייעל את העסק שלך צור קשר:
052-3555426

tsvia@iquery.co.il
www.iquery.co.il

search